Vilken tur..

Idag skulle vi iväg på en liten shoppingrunda.. Himla projekt att ta sig ut ibland med två barn.. När vi var på väg ner i hissen trodde jag att jag glömt min mobil.. Så mannen fick åka upp igen 16 våningar .. Men mobilen låg ju i vagnen.. När han väl kommit ner kom jag på att jag glömt både skor och filt till Melissa.. Så det var bara för mig att åka upp igen.. Och skulle så klart missa vår buss..
Så vi gick så sakteliga till nästa buss.. På bussen på väg dit vi skulle fick jag syn på massa ambulanser och poliser stående på gatan .. När vi kommer dit ser jag att en buss krockat rätt rejält med en annan bil.. Och det var ju den bussen vi skulle tagit ju ! Så vilken himla tur att jag var så himla glömsk idag ...
Annars så har idag vi varit på jägersro och shoppat lite med trevliga vänner. imorgon bär de av på spelkväll och tacomys.. Dela gång får bara den lilla följa med..ska bli himla skönt :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minibus.blogg.se

Mamma till Melissa och pyret som är beräknad till 26:e juli <3

RSS 2.0