Mammaledig <3

I torsdags arbetade jag min allra sista dag för denna omgången.. Och det var himla skönt. Började bli riktigt tungt på slutet. Men stolt över mig själv att jag klarade av att arbeta så pass länge denna graviditeten.
Nu ska jag njuta utav den sista tiden utav graviditeten. Och ska mysa riktigt ordentligt med Melissa innan hennes värld ska vändas uppåner och hon måste börja dela med sig utav mamma. Ska försöka åka på många roliga utflykter. Blir nog nån tur till Zoo i köpenhamn. Och om tiden ska gå så snabbt som den gjort så säger de nog bara tjoff så är bebis här:)
I veckan så fick vi tummarna loss och köpte syskonvagnen. det blev ju så klart en bugaboo donkey duo.. Rooosa så klart... Blir bebis en lillebror så får vi byta ut så den blir delvis blå :) Hoppas bara det går smidigt så man hinner få hem den i tid...
Melissa ligger och snusar kudde nu och det ska minsann jag också gå och göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

minibus.blogg.se

Mamma till Melissa och pyret som är beräknad till 26:e juli <3

RSS 2.0